cypis napisał(a):Witam Panów teoretyków
(...)
punkty karne są jedyną metodą która pogodzi wspieranie latania na przeloty i pilnowania granic stref.
"Tylko jaką metodą wybierzemy metodę liczenia pkt karnych.."

Jako programista jestem zwolennikiem prostych binarnych rozwiązań - albo ktoś jest w ciąży, albo nie.
W Pucharze:
By dotychczasowi przelociarze nie czuli się poszkodowani - do 2019-08-15 włącznie loty "w buforze" zaliczam do Pucharu,
ale po tej dacie - cytując klasyka: "byśmy byli po bezpiecznej stronie" będę z miejsca dyskwalifikował logi łamiące regułę 900/1500/1800 - Puchar ma promować bezpieczne latanie i pokazywać, że "mimo stref" da się.
Każdy na lusterku widzi na bieżąco ile mu GPS podaje - czy jest w tej "ciąży" czy jeszcze nie.
Natomiast w WebChrono w pole "Dystans" wpisuję tyle ile mi ktoś podał nie wnikam jak kto co obleciał - ew. istotne tylko czy zadeklarowane przed lotem czy nie.