Dolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumić:
https://www.youtube.com/watch?v=wZxvYMC2QvI
zachwyca ale
NIE PRÓBUJCIE TEGO SAMI!!!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
| ||||
Dolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumićDolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumić:
https://www.youtube.com/watch?v=wZxvYMC2QvI zachwyca ale NIE PRÓBUJCIE TEGO SAMI!!! Z poważaniem,
Jaclen
Re: Dolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumić
niby wsio ok ale odprostowanie na końcu - bardzo niebezpieczne. widać, że pilot na ostatnich oparach wracał do lotniska, ładnie wykorzystał żagiel nad drzewami przy rzece, w zasadzie cały czas miał asa w rękawie w postaci okolicznych pól, więc dolot ok, ...gdyby nie to odprostowanie do osi pasa w ostatniej fazie. zabrakło po paru metrów wysokości by było całkowicie bezpiecznie.
tak, lecz to nie jest dolot. niemniej jednak oglądanie zapiera dech w piersiach. oczywiście w prawie każdym momencie pilot mógł wylądować lub spokojnie uciec w dolinę, więc było bezpiecznie. teraz pokażcie mi jakiś dolot na styk Piratem do EPKO z kierunku zachodniego
Re: Dolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumićLak19... Gość wiedział co robi, ale ja zdecydowanie siadalbym w polu. Na końcu pisze ze miał 200 m rezerwy. Pozostaje pytanie Przy jakim MC.
Langer w kolejnym filmie komentuje ten wyczyn z Bośni. Niestety po niemiecku. . Pamiętajmy że robił to na ASG 29
Re: Dolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumićNapisął na początku filmu: MC 2m/s
Z poważaniem,
Jaclen
Re: Dolatywać trzeba umić, na dolatywaniu się rozumićCiekawe. 2MC to bardzo dużo dla obliczania dolotu.
| ||
Kto przegląda forumUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
||