Cześć!
Dopiero co skończyłem podstawówkę i zastanawiam się jak zorganizować dalszą część szybowcowej przygody. Z wątku Co po podstawówce? dalsze loty w/g SPL zrozumiałem, że następne kroki to celność (zadanieSPL/IV) i termika instruktorska (zadanie SPL/V). Z tego co rozumiem, oba zadania do wykonania na szybowcu dwusterowym.
Chciałem zapytać — kiedy warto (tak by miało to sens z punktu widzenia postępów nauki latania) wylaszować się na jednoster? We wspomnianym wątku jest informacja, że dla uczniów dostępne są Puchacz, Bocian, Pirat i Junior (chociaż w innych wątkach widzę, że Junior tylko z licencją?). W tej chwili Bocian niesprawny, Puchacz na jakiś czas też. Rozumiem, że zadań IV i V nie zrobię na Piracie, ale może warto zacząć też latać Piratem by nie stracić „czucia drążka”? Czy może lepiej nie kombinować, zrobić sobie krótką przerwę i poczekać aż jakiś dwuster będzie dostępny?
Poradźcie proszę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości